Leveringsbetingelser
Af logistiske årsager kan enkelte varer i samme bestilling blive sendt separat, hvilket betyder, at du kan modtage dine varer i flere pakker. For at sikre korrekt og hurtig levering bedes du dobbelttjekke og angive den korrekte leveringsadresse ved checkout.
Bemærk, at vi ikke er ansvarlige for mistede pakker, der skyldes ufuldstændig eller forkert adresse oplyst af kunden. Det er vigtigt, at du verificerer dine leveringsoplysninger for at undgå leveringsproblemer. Ved checkout har du mulighed for at vælge fragtmetode, herunder gratisalternativet, som indebærer, at produktet sendes fra en leverandør uden for landet.
Vores standard behandlingstid for ordrer er 2–5 hverdage efter, at bestillingen er lagt. Efter behandlingstiden er den estimerede leveringstid 5–9 hverdage. Dette er omtrentlige leveringstider, og vi kan ikke garantere specifikke leveringsdatoer.
Når din bestilling er behandlet, genererer vi et sporingsnummer og sender det til dig via e-mail sammen med leveringsbekræftelsen. Hvis du ikke har modtaget et sporingsnummer inden for 5 hverdage, bedes du kontakte os på e-mail: info.skruvmejsel@gmail.com og oplyse dit ordrenummer.
Vi bestræber os på at levere dine bestillinger så hurtigt som muligt, men uforudsete omstændigheder kan medføre forsinkelser, f.eks. offentlige eller nationale helligdage, naturkatastrofer, strejker i luft- eller landtransport eller andre hændelser uden for vores kontrol. Hvis leveringstiden overstiger 45 hverdage, tilbyder vi fuld tilbagebetaling for at sikre, at du er tilfreds.
Du kan være tryg ved, at vi er dedikerede til at opfylde eller overgå dine leveringsforventninger. Vores team vil altid gøre sit bedste for at levere dine produkter på eller før den estimerede leveringsdato.
Hvis du har spørgsmål eller bekymringer angående vores leveringsproces, er du altid velkommen til at kontakte os via info.skruvmejsel@gmail.com